۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰:۴۲

طرح آبرسانی به شهر معمولان با صرف ۷ میلیارد اعتبار افتتاح شد

طرح آبرسانی به شهر معمولان با صرف ۷ میلیارد اعتبار افتتاح شد

پلدختر- رئیس اداره آب و فاضلاب پلدختر از افتتاح طرح آبرسانی به شهر معمولان با صرف اعتبار ۷ میلیارد تومان، در سومین روز از هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب محمودی روز سه شنبه در حاشیه مراسم طرح آبرسانی به شهر معمولان در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: خط انتقال آبرسانی به شهر معمولان پلدختر در جریان سیل سال گذشته در محل پل ورودی شهر دچار آسیب شد که برای ایمن ماندن از سیلاب‌های آینده به بستر رودخانه انتقال یافت.

وی افزود: این پروژه با احداث ایستگاه پمپاژ، یک هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب و سه کیلومتر خط انتقال به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان پلدختر گفت: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه آب آشامیدنی سایت سیل زدگان معمولان، روستای ۲۶ خانواری بهارستان و روستاهای چم کبود و چم شهران در بالادست شهر معمولان نیز تأمین می‌شود.

محمودی افزود: پیمانکار ۶ کیلومتر خط انتقال آبرسانی به روستاهای چم شهران و چم کبود در حال فعالیت است و عملیات لوله گذاری آن مهرماه امسال به پایان می‌رسد.

همچنین شهردار معمولان در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی گفت: سه طرح احداث کانال در سه نقطه خیابان‌های معلم شورا و آیت الله طالقانی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال جهت جمع آوری آب‌های سطحی در این شهر اجرا و به بهره برداری رسید.

محمد عزیزی اظهار داشت: غسالخانه شهر معمولان که در جریان سیل سال گذشته ۱۰۰ درصد تخریب شد، کلنگ این پروژه سال ۹۸ به زمین زده شده و امروز در سومین روز از هفته دولت با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: فضای سبز شهر معمولان که در سیل سال گذشته ۱۰۰ درصد تخریب شده بود، با بیش از یک میلیارد ریال اعتبار احداث و به بهره برداری رسید.

شهردار معمولان گفت: همچنین بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر در خیابان‌های آیت الله طالقانی، شهید مطهری و قسمتی در کانال غربی زمین چمن فوتبال نیز جدول گذاری شده که امروز افتتاح شدند.

کد خبر 5008607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha